Tut

2016-01-31
14:39:00

Söndaaag :3

Heej alla blogg läsare :3 
Idag är det Söndag :) 
Och jag sitter vid min dator och lyssnar på musik 
 
↓ Denna om ni är intresserade ↓
 
Jag har inte gjort så mycket idag :/ 
Bara matat katter,plockat undan disk,soterat lite kartong och plast :3 
Inte så mycket annat har hänt xD
 
Men ja har tänkt att gå ut och fotografera :) Bara för ja kan ^^
 
Och för att jag vill bli lika duktig som min syster :3
 
Ni får liksom kommentera vad ni vill jag ska skriva om ^^
 
För är nyfiken på vad folk vill se på min blogg :D 
 
Och jag har fortfarande lika stor hopp på att min blogg ska bli stor ^^
 
Men japp :3
 
Ja ska spela lite deponia nu och sedan ska jag nog ta kameran ut och fota :D 
 
Så baaii :)
 
(Dela min blogg så den blir stor och så min dröm går i uppfyllelse) ;)
 
 
Kommentarer:
2016-01-31 @ 15:43:04
#1: Förn

Vad kul att du har börjat blogga igen! :D Jag skulle vilja läsa dina awesome berättelser och se dina teckningar. Du har sådan sprudlande fantasi och kan skapa! Och vad kul att du fortsätter att fota, det skulle också vara kul att se hur du utvecklas inom det!

Svar: Okej de ska bli ^^ Kul att du kommenterade c:
Tut! :D

2016-01-31 @ 19:07:14
#2: Anonym

du fortsätt snälla då kommer jag jag dö

Svar: Okej ja fortsätter så kommer ja inte va med om ett mord xD
Tut! :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: